Pierwszy brytyjski salon samochodów elektrycznych Polestar otwarty

image
Udostępnij Facebook Twitter

Szwedzka marka Polestar otworzyła swój pierwszy brytyjski 'Space' w Westfield London - największym centrum handlowym w Europie.

Otwarty dla publiczności od 31 października, dołącza do innych "Przestrzeni" Polestara w USA, Chinach i Europie, w tym w Oslo, Dusseldorfie i Göteborgu.

Nowa koncepcja sprzedaży detalicznej

W odróżnieniu od tradycyjnych salonów samochodowych, w każdym z nich pracują specjaliści Polestar, pełniący rolę ambasadorów marki na zasadzie braku prowizji.

Klienci, którzy chcą zamówić lub zarezerwować samochód, mogą zakończyć proces poprzez aplikację Polestar App lub stronę internetową w zaciszu własnego domu i we własnym czasie lub pod okiem specjalisty Polestar w wybranej Przestrzeni. Innymi słowy - bez sprzedawców, bez presji.

Jazdy próbne będą dostępne w Westfield London, zlokalizowanym w pobliżu White City w zachodnim Londynie, a dostawy zakupionych samochodów do domów i biur mogą być zaplanowane.

W pierwszej brytyjskiej przestrzeni zaprezentowany zostanie Polestar 2 - cieszący się uznaniem marki w 100% elektryczny fastback, który jest już dostępny w sprzedaży (w cenie od 46 900 funtów).

"Polestar Space to nasz sposób na zmianę oblicza motoryzacyjnego handlu detalicznego" - powiedział Jonathan Goodman, szef Polestar UK.

"Bez sprzedawców i pojazdów na placu, nie ma tu twardej sprzedaży, nie ma wymogu przesunięć magazynowych, a podróż jest całkowicie skoncentrowana na kliencie.

"Zwiedzający sami określą, w jakim stopniu będą wchodzić w interakcję z eksponatami, a specjaliści Polestar dostosują ich doświadczenie do dokładnych potrzeb klienta, a nie marki.

"Gdy już znajdą idealną specyfikację, bezproblemowa interaktywność cyfrowa umieści pojazd w aplikacji klienta, gotowy do zamówienia w dogodnym dla niego momencie. Przywrócimy radość z kupowania samochodu!"

Ściany w Polestar Space wyświetlają wielkoformatową sztukę przedstawiającą produkty Polestar i szczegóły marki obok interaktywnych ekranów LED.

Osoby będące na etapie konfiguracji mogą skorzystać z unikalnego, wolnostojącego stołu atelier, inspirowanego stołami do cięcia w domach projektowych. Poprzez fizyczne umieszczenie modułów wykończeniowych na jego powierzchni, technologia RFID pozwala klientom na stworzenie własnej specyfikacji i zobaczenie jej na ekranach wyświetlaczy.

Gdy projekt jest już dopracowany do perfekcji, umieszczenie na stole urządzenia kompatybilnego z technologią NFC sprawia, że użytkownik może zabrać swoją konfigurację ze sobą bez konieczności naciskania nawet jednego przycisku.

Recenzja Toyoty C-HR